neděle 30. prosince 2012

Sestřiny narozeniny





Jacket-New Yorker; Boots-The Adress Idea; Fur vest-F&F; Handbag-Zara; Jumper-Camaieu

Hezký nedělní večer všem! Včerejšek jsem si moc užila! Začalo to luxusní snídaní....

Good sunday evening to everyone! I enjoyed yesterday a lot! It all started with a fancy breakfast...


....a pokračovalo rodinnou sešlostí u nás a oslavou šestnáctých narozenin mé sestry. Luxusní bylo i jídlo, na kterém se neuvěřitelně vyřádil tatínek. Pro někoho jako já, kdo miluje focení jídla, to byla zábava na půl hodiny!

....and continued with a family reunion at our place and a birthday party of my sister. Even the catering was quite luxurious, my daddy really did take his time making it. For someone like me who loves taking pictures of food  it was a half an hour distraction!

























roastbeef, cuketové závitky s mozarellou, salát, rukola, pečené papriky, rajčatová salsa...hmm...
roastbeef, courgette rolls with mozarella, baked peppers, wild rocket, tomato salsa...hmm..

Protože je dneska neděle a zítra poslední den v roce, asi je na místě, abych Vám všem popřála šťastný nový rok 2013! Hodlám na tohle téma ještě udělat menší článek později, ale už teď bych ráda řekla, že rok 2012 pro mě byl zatím rozhodně asi nejlepším rokem vůbec. Nelituju ničeho, co se tenhle rok stalo, možná jen toho, že jsem si mohla více užít léto..Věřím ale tomu, že to nepochybně v příštím roce napravím! Rok 2012 skončil skvěle a já doufám, že ten příští rok na to plynule naváže a bude to nejlepší rok z těch, co jsem zatím zažila. Děkuju Vám všem za Vaši podporu, za to že na můj blog chodíte. Moc si toho vážím a v příštím roce se pokusím Vás nezklamat. Takže ještě jednou: šťastný nový rok! Vykročte do něj co nejlépe!

                                // FACEBOOK  // FORMSPRING // INSTAGRAM // VOTOCVOHOZ

Since it is sunday today and tomorrow is the last day of the year, it´s probably about time to wish you all a happy new year 2013. I´m planning on making a special post later on, but now I´d already like to say, that year 20012 was definetely the best year I´ve had so far. I don´t regret anything that happend, maybe that I didn´t enjoy summer properly..I believe I´ll make up for it the next year though! Year 2012 ended perfectly and I hope the next year will smoothly follow and it will be the best year of all of those I´ll have experienced. Thank you for your support and that you visit my blog. I appreciate it mightily and I´ll try not to disappoint you during the next year. So once again: happy new year! Start it off as well as possible!

33 komentářů :

  1. uzasne fotky!! :)) velmi ti to pristane
    a aj ja ta rada uvidim na mojom blogu!
    http://motivaciadna.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. ta vesta vypadá na té bundičce moc dobře:) a tak musím pochválit kabelku, dlouho jsem jí v Zaře odolávala:)
    tatínek je moc šikovný, tooolik dobrot!:)

    OdpovědětVymazat
  3. ta snídaně je opravdu luxusní!
    tobě to moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  4. vyfešákovala jsi se parádně! :)
    asi bych si rozuměla s tvým tatínkem :D taky miluju řádit s jídlem! vše vypadá božsky :)
    šťastný nový rok 2013 i tobě! :) pro mě rok 2012 nejlepším rokem rozhodně nebyl, ale těší mě, že pro tebe ano! doufám, že 2013 bude ještě o chlup lepší a tak dál a tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu se říká dokonalost ted nemyslím jen outfit ale i jídlo, byla jsi za parádnici, moc ti to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  6. ach, takovýho jídla, to je něco pro mě. :D A ty vypadáš skvostně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, tak pro mě byl naopak nejhorším a těším se až klendářně skončí.
    Jinak Terezko Ty jsi hubeňourek! Já jsem v těch holinkách v kalhotách na těsno. V legínách je to ok, ale v něčem silnějším jen tak tak. :D
    A ty fotky jídla, to nám nedělej! Já si tu jak chudáček dělám chleby ve vajíčku. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ta snídaně vypadá úplně dokonale! A moc ti to sluší :) I tobě vše nejlepší do nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam, to jídlo vypadá skvěle! A tobě to jako vždy sekne :)

    OdpovědětVymazat
  10. mňaaam to jedlo vyzerá perfektne :)) a tá vestička supeer

    OdpovědětVymazat
  11. teda, chtěla bych domů tvého tatínka! :D

    OdpovědětVymazat
  12. takových dobrot! To jsem neměla vidět takhle navečer :D

    OdpovědětVymazat
  13. strašně ti to sluší, chlupaté vesty jsou strašně chic :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jak bych možná zvolila jinou tašku nebo boty:) A to jídlo.. ách :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadáš teda skvěle, ty holiny ♥ A takového dobrého jídla, mnam, už se těším na zítra, to bude taky žranice ;) Taky přeju hodně štěstí do nového roku, pro mě byl tento taky nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  16. tyjo, taaakovyho jidla!

    jinak pokud chceš, zapoj se u mě do giveaway o límeček značky Stefanel..během dnešního večera proběhne vyhlášení, takže máš pořád ještě čas ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásne fotky. Prajem aj ja tebe krásny nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ta kabelka je bezvadná..měla jsem na ni zálusk, ale nakonec jsem si pořídila malinkou fuchsiovou šílenost, která se mi skoro k ničemu nehodí. :D

    OdpovědětVymazat
  19. tak teď nebudu souhlasit s většinou lidí. ta taška je naprosto příšerná, nechápu, jak můžeš mít hnědou tašku k outfitu celkově sladěnému k černé barvě. buď teda sladit boty a kabelku, nebo holt jinou tašku... podle mě jsi tím krásný outfit hrozně zkazila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taška není hnědá, ale béžová, na fotkách vypadá tmavší. mně se to takhle líbí, právě kombinace těch holinek a téhle tašky...takže tak:)

      Vymazat
  20. vlasy vypadají parádně, kdo tě stříhal?

    OdpovědětVymazat
  21. love your coat!
    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpovědětVymazat
  22. jediný, co mi kdy uvařil taťka, byly špagety s pálivym kečupem :D jinak supr článek !

    OdpovědětVymazat
  23. tyjooooo tobe to slusi :) Nejlepsi bundicka !! Musime se videt Terezkooo

    OdpovědětVymazat

děkuji vám moc za vaše komentáře!